До уваги громадян, які безкоштовно розмістили внутрішньо переміщених осіб!
До уваги громадян, які безкоштовно розмістили внутрішньо переміщених осіб!

До уваги громадян, які безкоштовно розмістили внутрішньо переміщених осіб!

ЦНАП інформує

ЦНАП Нововодолазької селищної ради та старостинські округи Нововодолазької громади приймають від власників житла, які безкоштовно розмістили внутрішньо переміщених осіб, заяви на компенсацію за прихисток переселенців.
 
Власники житлових приміщень, які тимчасово безоплатно розміщують внутрішньо переміщених осіб, можуть отримати компенсацію витрат на комунальні послуги. У період з 1 жовтня 2022 року до 31 березня 2023 року суму компенсації визначатимуть на рівні 30 гривень за кожен людино-день. А це в межах 900 грн в місяць.
 
 
❓ Як подати заяву для компенсації? 
1️⃣ Для отримання компенсації необхідно подати заяву до ЦНАП за місцем знаходження житла. При поселенні переселенців заява подається не пізніше наступного дня з дня розміщення ВПО;
2️⃣ у разі зміни кількості ВПО або припинення їх проживання, власник житла зобов'язаний протягом одного робочого дня подати до ЦНАП відповідну заяву;
3️⃣ власник житла має до 5-го числа кожного місяця подавати до ЦНАП заяву про кількість днів та переселенців, які проживали.
 
 Щоб запропонувати своє житло для проживання переселенцям і отримати компенсацію, необхідно:
1️⃣ через сайт «Прихисток»  https://prykhystok.gov.ua/ особисто подати заяву про готовність прийняти у себе переселенців;
2️⃣ подати відповідну заяву до ЦНАП або до старостинського округу за місцем розташування житла.
Заяву може подати виключно власник житла або один зі співвласників за погодженням з іншими.
 
Графік роботи ЦНАП:
Вівторок-п'ятниця: 08:00-16:00 (без перерв);
Субота : 08:00-15:00 (без перерв).
Звернутися до ЦНАП можно за адресою :
 ЦНАП Нововодолазької селищної ради вул.Донця Григорія ,б.14.
 
Отримати консультації можливо за
 тел.05740 4 20 26, 4 45 95.
Переглядів: 379
Дата публікації: 12:46 01.03.2023
Центр надання адміністративних послуг Нововодолазької селищної ради Харківської області >>>