Зворотний зв’язок - пріоритетне завдання у роботі
Зворотний зв’язок - пріоритетне завдання у роботі

Зворотний зв’язок - пріоритетне завдання у роботі

З 18 по 19 квітня для представників бюджетних закладів, установ та громадських організацій у м.Дніпро був проведений другий модуль тренінгу «Вдосконалення системи зворотного зв’язку в установах та закладах, які надають послуги населенню»

У ньому взяла участь адміністратор Центру надання адміністративних послуг Нововодолазької селищної ради Катерина Булгакова. На тренінгу відбулися обговорення результатів виконання міжмодульних завдань щодо налагодження системи зворотного
зв’язку в організаціях. Катерина Булгакова поділилася досвідом роботи щодо налагодження системи зворотного зв’язку у ЦНАПі Нововодолазької селищної ради. Вона зазначила, що наразі налагодження зворотного зв’язку є пріоритетним завданням у роботі. Він відіграє важливу роль у якості надання послуг, адже таким чином активізується взаємодія із населенням. Так, у ЦНАПі вже запроваджено анкетування для відвідувачів, встановлено POS-термінали Приватбанку. Також створено окремий портал ЦНАПу, на якому для зручності користувачів можна знайти різноманітну інформацію та місцезнаходження Центру на карті і скористатися функцією зворотного зв’язку (громадяни можуть залишити свої відгуки і побажання щодо роботи відділу).

Альбом: Зворотний зв’язок - пріоритетне завдання у роботі
Переглядів: 586
Дата публікації: 08:59 25.04.2019
Центр надання адміністративних послуг Нововодолазької селищної ради Харківської області >>>